sobota, 28 czerwca 2014

Sałatka z kaszy bulgur, tuńczyka i bobu

W związku z tym, że jest to sałatka i nie musi być na ciepło część składniki, które trzeba była gotować, przygotowałam dzień wcześniej (kasza i bób). Polecam sałatkę, bo wyszła naprawdę smaczna mimo niewielkiego wysiłku, jaki był potrzebny przy jej przygotowaniu.


Składniki:
  • 0,5 opakowania kaszy bulgur
  • 0,5 kg świeżego bobu
  • 2 puszki tuńczyka w sosie własnym (kawałki)
  • 2 pomidory malinowe
  • Kilka listków świeżej mięty cytrynowej
  • Sól himalajska, papryka słodka, koperek świeży
  • Olej z orzechów włoskich

Przygotowanie:

Bób gotowałam około 20 minut i po ugotowaniu obrałam ze skórek. Kaszę bulgur ugotowałam zgodnie z przepisem na opakowaniu i zostawiłam do wystygnięcia. Następnie połączyłam składniki i dodałam tuńczyka oraz pokrojone w ósemki pomidory. Przyprawiłam odrobiną soli himalajskiej i szczyptą słodkiej papryki. Miętę i koperek posiekałam drobno i wymieszałam z olejem z orzechów włoskich, polałam sałatkę i podawałam na stół. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.