wtorek, 22 kwietnia 2014

Jogurtowo-owocowy koktajl z awokado

Dziś już poświątecznie proponuję trochę owoców ukrytych w przepysznym koktajlu jogurtowym. Jako składniki wybrałam mango, awokado, kiwi i jabłko.



Składniki:
  • 1 dojrzałe mango
  • 1 dojrzałe awokado
  • 1 małe jabłko
  • 1 dojrzałe kiwi
  • 1 jogurt naturalny
  • 1 łyżka miodu (opcjonalnie)


Przygotowanie:

Zdecydowanie preferuję koktajle łatwe w przygotowaniu. Nie inaczej było w tym przypadku. Wszystkie owoce i awokado obrałam, pokroiłam na mniejsze kawałki i wrzuciłam do miski. Dolałam jogurt naturalny i wszystko zblendowałam na gładką masę. Jeżeli uznacie koktajl za mało słodki, możecie dodać miód, natomiast ja miałam bardzo dojrzałe owoce więc nie miałam takiej potrzeby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.