wtorek, 8 lipca 2014

Zdrowy sok owocowo-warzywny

Aby wzmocnić się przed wakacjami na szybko przygotowałam sok z pietruszki z owocowymi dodatkami. Bardzo mi posmakował, a pijąc czułam, że wchłaniam same witaminy :)

Składniki:

  • 1 szklanka wody kokosowej
  • 1 garść natki pietruszki
  • Sok z 1 limonki
  • 2 morele
  • 1 jabłko

Przygotowanie:

Natkę pietruszki drobno posiekałam i zmiksowałam z drobno pokrojonym jabłkiem, morelami i sokiem z limonki. Dodałam wodę kokosową i wszystko raz jeszcze zmiksowałam. Pod koniec przelałam sok przez drobne sitko, by nie było zawiesiny. Sok piłam mocno schłodzony. 

1 komentarz:

  1. Jestem wielką fanką tych warzywnych koktajli - cudownie orzeźwiają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.