czwartek, 9 października 2014

Ciasteczka owsiane z orzechami i jagodami goji

Oj dawno nie było słodkiej chrupkiej przekąski na Miseczce Zdrowia. Dziś postarałam się o to, by to nadrobić. Proponuję Wam ciasteczka owsiane, które poniekąd zawierają to co krążyło u mnie po kuchni, a zatem orzechy włoskie, jagody goji, wiórki kokosowe, a nawet czekoladę. Sama pychota :)

Składniki:
  • 2,5 szklanki płatków owsianych
  • 2 małe jogurty naturalne
  • 4 jajka
  • 5 łyżek miodu
  • 0,5 szklanki pokrojonych orzechów włoskich
  • 0,5 szklanki jagód goji
  • 2 łyżki wiórek kokosowych
  • 2 kostki gorzkiej czekolady drobno pokrojonej
  • Aromat waniliowy

Przygotowanie:

Piekarnik rozgrzałam do 180 stopni. Wszystkie składniki bardzo dobrze wymieszałam i formując łyżką ciasteczka układałam na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piekłam około 20-25 minut (trzeba patrzeć, by się za bardzo nie przyrumieniły). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.