czwartek, 27 marca 2014

Owsianka z serkiem naturalnym i migdałami



Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka zmielonego siemienia lnianego
  • 1 opakowanie serka homogenizowanego naturalnego 
  • 2 łyżki syropu z agawy
  • 2 łyżki płatków migdałowych
Przygotowanie:

Płatki migdałowe usmażyłam na suchej patelni, tak by miały ładny złoty kolor. Płatki owsiane wraz z siemieniem lnianym zalałam wrzącą wodą do ich poziomu i odstawiłam na jedną minutę. Następnie dodałam na wierzch serek homogenizowany naturalny i polałam syropem z agawy. Całość posypałam usmażonymi migdałami. Takiej owsianki nigdy nie mieszam, jem warstwowo. Jest to jedno z moich ulubionych śniadań, najbardziej lubię przenikanie się ciepłych płatków z jeszcze zimnym serkiem. Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.