środa, 26 marca 2014

Placuszki jaglane z suszonymi pomidorami i szpinakiem



Składniki:
  • 1 opakowanie kaszy jaglanej
  • słoiczek suszonych pomidorów (można dodać więcej)
  • jedno opakowanie szpinaku Baby
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 mała cebulka
  • 4 łyżki mąki orkiszowej
  • 3 jajka
  • sól himalajska, pieprz czarny
  • masło klarowane do smażenia
Przygotowanie:

Kaszę jaglaną ugotowałam zgodnie z przepisem na opakowaniu. Na patelni rozgrzałam masło klarowane i przysmażyłam cebulkę z czosnkiem, aż osiągnęły złoty kolor. Dodałam szpinak i pokrojone na małe kawałeczki suszone pomidory. Smażyłam kilka minut i połączyłam z kaszą jaglaną. Przyprawiłam solą himalajską i pieprzem czarnym, po czym dodałam jajka i mąkę. Raz jeszcze wymieszałam składniki. Placuszki formowałam ręką i smażyłam na rozgrzanym maśle aż do osiągnięcia brązowego koloru. Potem już tylko delektowałam się smakiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.