piątek, 28 marca 2014

Placuszki z kuskusu i białego twarogu

Dziś przygotowałam placuszki na słodko:



Składniki:
  • 1 opakowanie kuskusu
  • 1 opakowanie chudego twarogu
  • 3 jajka
  • 4 łyżki mąki orkiszowej
  • 3 łyżki miodu
  • masło klarowane do smażenia
  • owoce na sos, ja użyłam rozmrożonych owoców leśnych
  • szczypta stewii (opcjonalnie)
Przygotowanie:

Kuskus zalałam wrzącą wodą i odstawiłam na kilka minut, by wchłonął wodę i wystygnął. Dodałam rozkruszony widelcem biały twaróg oraz miód i wymieszałam. Do całości wbiłam jajka i wsypałam mąkę. Po wymieszaniu składników smażyłam na rozgrzanym maśle klarowanym, aż placuszki się zarumieniły. Na szybko przygotowałam owocowy sosik blenderując owoce leśne ze szczyptą stewii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.