poniedziałek, 23 czerwca 2014

Jagodowa kasza manna z płatkami owsianymi

Owoców sezonowych urok dalszy, ale tym razem przerzuciłam się na runo leśne. Na śniadanie zaserwowałam sobie kasze manną w połączeniu z owsianką, a do tego duża ilość jagód. Co prawda po tym śniadaniu moje żeby i usta były delikatnie mówiąc sine, ale warto było, bo w smaku śniadanie było bardzo pyszne.

Składniki:
  • 2 łyżki kaszy manny
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1 szklanka mleka
  • 20 dkg jagód
  • 1 łyżka miodu

Przygotowanie:

Płatki owsiane zalałam wrzątkiem i zostawiłam, by wchłonęły wodę. Mleko zagotowałam w garnku i dodałam kaszę manną. Mieszając gotowałam dosłownie 2 minuty. Przelałam do miski i wymieszałam z płatkami owsianymi. Jagody zmiksowałam za pomocą blendera z miodem i dodałam do pozostałych składników. Wszystko wymieszałam i kasza była już gotowa. Pyszna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.