wtorek, 17 czerwca 2014

Warstwowy koktajl owocowy z müsli

Pamiętajcie, że wasze śniadania mogą być nie tylko zdrowe i pyszne, ale mogą też ładnie wyglądać. Dziś jeden z przykładów na warstwowy koktajl z müsli. Nie wiem jak Wam, ale miałam ochotę nie robić zdjęcia tylko od razu wziąć się za jedzenie :)


Składniki:
  • 15 dkg truskawek
  • 15 dkg borówek
  • 15 dkg czereśni
  • 5 łyżek müsli pełnoziarnistego z suszonymi owocami

Przygotowanie:

Owoce zmiksowałam za pomocą blendera, każde oddzielnie, by się nie wymieszały. Do wysokiej przezroczystej szklanki układałam kolejno: warstwa musu truskawkowego, 2 łyżki müsli, warstwa musu z borówek, 2 łyżki müsli, warstwa musu z czereśni, 1 łyżka müsli, kilka jagód. Życzę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.