sobota, 28 czerwca 2014

Owsianka truskawkowo-poziomkowa

Okres moich ulubionych owoców sezonowych cały czas w pełni więc korzystam z niego w maksymalny możliwy sposób. Rano skusiłam się na owsiankę z przepysznymi poziomkami i jeszcze cały czas dobrymi truskawkami.

Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka siemienia lnianego mielonego
  • 1 łyżka miodu
  • 15 dkg truskawek
  • 10-15 dkg poziomek

Przygotowanie:

Płatki i siemię lniane zalałam wrzątkiem nieco ponad poziom ich wysokości, by wchłonęły wodę. Truskawki i poziomki zmieliłam wraz z miodem przy użyciu blendera. Połączyłam składniki i owsianka była zrobiona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.