poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wiosenna owsianka z serkiem wiejskim i czereśniami

Truskawki truskawkami, ale inne owoce sezonowe też czekają, by znaleźć się na naszym talerzu. Dziś zaproponowałam pyszną owsiankę z czereśniami i serkiem wiejskim. Mam nadzieję, że i Waszym kubkom smakowym się spodoba.


Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka miodu
  • 1 serek wiejski
  • 20 dkg czereśni
Przygotowanie:

Płatki owsiane zalałam wrzątkiem do poziomu ich wysokości i odstawiłam na kilka minut, by nasiąkły. Z czereśni wydłubałam pestki i zmiksowałam je za pomocą blendera, dodałam serek wiejski, miód i płatki owsiane. Wszystko wymieszałam i śniadanie było gotowe. Pyszne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.