poniedziałek, 23 czerwca 2014

Makaron z suszonymi pomidorami, tuńczykiem i pistacjowym pesto

Wczoraj zdecydowanie był to obiad na szybko, ale wyszedł bardzo dobrze więc chętnie dzielę się przepisem. Moja współlokatorka kilkakrotnie wspomniała, że bardzo ładnie pachnie i koniecznie chce poznać przepis.


Składniki:
  • 30 dkg makaronu (u mnie mieszanka białego i pełnoziarnistego)
  • 1 mały słoik suszonych pomidorów
  • 1 puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 0,5 szklanki obranych z łupinek pistacji
  • 1 garść liści świeżej bazylii
  • 2 ząbki czosnku
  • 5 łyżek oliwy z oliwek
  • 2 łyżki soki z limonki

Przygotowanie:

Makaron ugotowałam zgodnie z przepisem na opakowaniu. W między czasie w rozdrabniaczu przygotowałam pesto z pistacji, liści bazylii, oliwy z oliwek i soku z limonki. Na patelni rozgrzałam niewielką ilość oleju ze słoika z suszonymi pomidorami i podsmażyłam na nim przeciśnięty przez praskę czosnek. Dodałam pokrojone w paseczki suszone pomidory i tuńczyka z puszki i chwilę podsmażyłam. Dodałam ugotowany makaron i pesto i smażyłam jeszcze przez kilka minut. Pyszny makaron gotowy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.