sobota, 3 maja 2014

Ciasteczka owsiano-orzechowe

Za oknem ciągle pada więc dziś dużo czasu spędziłam w kuchni. Na deser przygotowałam pyszne zdrowe ciasteczka z płatków owsianych i zmielonych orzechów.



Składniki:
    Zdrowe fingerfood
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 1 szklanka orzechów (u mnie pół na pół były to orzechy ziemne i orzechy włoskie)
  • 1 mały jogurt naturalny
  • 2 jajka
  • 2 łyżki miodu
Przygotowanie:

Piekarnik nastawiłam na 180 stopni. Orzechy zmieliłam i połączyłam z płatkami owsianymi. W drugiej misce zmieszałam dokładnie za pomocą trzepaczki jajka, jogurt naturalny i miód. Wszystko połączyłam i raz jeszcze wymieszałam. Ciasteczka formowałam łyżką i kładłam na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia. Deser był gotowy po około 20-25 minutach. 

1 komentarz:

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.