środa, 14 maja 2014

Mleczny koktajl z mango i banana z dodatkiem nasion chia

Czekając na polskie truskawki, maliny, jagody i inne owocowe pyszności, przygotowałam kolejny dodający dużo energii koktajl. Lubię koktajle, które robi się łatwo, a jednocześnie stanowią duży zastrzyk energii. Polecam szczególnie na drugie śniadanie.



Składniki:
  • 1 banan
  • 1 mango
  • 1 szklanka mleka koziego
  • 1 płaska łyżka nasion chia
  • 0,5 łyżeczki kardamonu



Przygotowanie:

Obrałam mango i banana i pokroiłam na małe kawałki. Dolałam mleka koziego i posypałam kardamonem. Zmiksowałam składniki blenderem, po czym dodałam nasiona chia i wymieszałam koktajl łyżką. Z racji tego, że nasiona chia powinny nasiąknąć i stworzyć charakterystyczną galaretkę, zostawiłam koktajl w lodówce na kilka godzin. 

5 komentarzy:

  1. Zaciekawiły mnie nasiona chia, słyszę o nich pierwszy raz - idę wspomagać się ggogle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim przepisie z ich użyciem napisałam co nie co o ich wartościach: http://miseczkazdrowia.blogspot.com/2014/05/cytrusowe-smoothie-z-awokado-i.html
      Polecam, bo ich skład to samo zdrowie :)

      Usuń
  2. Chia nadaja fajnego bąbelkowego wyglądu deserom i koktajlom. Ciekawy koktajl

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności <3

    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.