czwartek, 22 maja 2014

Waniliowy koktajl z suszonymi figami i nasionami chia

Nasiona chia powinny przez kilka godzin nasiąkać płynem więc najlepiej przygotowywać koktajle z ich użyciem dzień wcześniej. Ja przygotowałam koktajl już wczoraj i jest idealny na drugie śniadanie do pracy.


Składniki:
  • 8-10  suszonych fig
  • 1 mały jogurt naturalny
  • 0,5 szklanki wody lekko gazowanej
  • 1 płaska łyżka nasion chia
  • 1 laska świeżej wanilii
  • 1 łyżeczka miodu

Przygotowanie:

Figi moczyłam w wodzie przez około 3 godziny. Po tym czasie pokroiłam je na mniejsze kawałki i zmiksowałam blenderem z jogurtem naturalnym, wodą gazowaną i miodem. Dodałam nasiona wydłubane z wnętrza laski wanilii oraz nasiona chia i wymieszałam koktajl. Wstawiłam do lodówki na noc, by nasiona mogły stworzyć galaretkę i zagęścić koktajl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.