poniedziałek, 19 maja 2014

Owsianka bananowo-pomarańczowa

Gdy tylko weszłam rano do kuchni, od razu wiedziałam jaką wersję owsianki dziś zjem na śniadanie. Leżący w koszyczku banan oraz pomarańcza idealnie pasowały do dzisiejszego porannego posiłku. W jednej miseczce umieściłam dużo energii na nowy dzień i jednocześnie same pyszne smaki.


Składniki:
  • 1 banan
  • 0,5 pomarańczy
  • 1 mały jogurt naturalny
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka mielonego siemienia lnianego
  • 1 łyżka miodu
  • Jagody goji (do posypania)

Przygotowanie:

Płatki owsiane wraz z siemieniem lnianym i miodem zalałam wrzątkiem nieco ponad poziom ich wysokości i zostawiłam na około 2 minuty. Obrane owoce zmiksowałam w blenderze wraz z jogurtem naturalnym i polałam nimi płatki. Wierzch posypałam jagodami goji.

1 komentarz:

  1. Wystarczy skomentować tą owsiankę : M m m yeah yeah Mmmmmmmmm :P :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.