poniedziałek, 26 maja 2014

Owsianka truskawkowo-gruszkowa

Korzystam z obecności świeżych polskich truskawek i dodaję je do owsianek w każdym dniu. Staram się urozmaicać je łącząc z innymi pysznymi owocami lub bakaliami. Dziś dzień zaczęłam od owsianki, w której połączyłam truskawki i gruszką i jagodami goji.



Składniki:
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżka mielonego siemienia lnianego
  • 20 dkg truskawek
  • 1 dojrzała gruszka
  • 2 łyżki syropu z agawy
  • Jagody goji (do posypania)
Przygotowanie:

Płatki owsiane i zmielone siemię lniane zalałam wrzątkiem nieco ponad poziom ich wysokości i odstawiłam na 2 minuty. Umyte  truskawki pokroiłam na mniejsze części i wrzuciłam do blendera wraz z obraną i pokrojoną mniejsze kawałki gruszką. Dodałam 1 łyżkę syropu z agawy i zmiksowałam. Polałam owocową warstwą płatki, a na wierzch dodałam drugą łyżkę syropu z agawy i posypałam jagodami goji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.