piątek, 2 maja 2014

Kasza jęczmienna z mlekiem i winogronami

Czy Wam też zostają różne składniki z obiadu i zastanawiacie się co z tym zrobić? U mnie było tak w przypadku zbyt dużej ilości ugotowanej kaszy jęczmiennej. Ale idąc za zasadą, że jedzenie marnować się nie może, użyłam kaszy w dzisiejszym śniadaniu.



Składniki:
  • 30 gram kaszy (1/3 woreczka)
  • 1 szklanka mleka
  • 1 łyżka syropu z agawy
  • Garść winogron
 Przygotowanie:

Kaszę miałam już ugotowaną więc ten etap przygotowań miałam za sobą. Wlałam mleko do małego garnka, dodałam ugotowaną kaszę i dodałam syrop z agawy. Poczekałam aż mleko z kaszą się zagotuje i na minimalnym ogniu gotowałam jeszcze przez chwilę ciągle mieszając. Przelałam wszystko do miseczki i dodałam pokrojone na połówki winogrona. Śniadanie na bazie kaszy jęczmiennej gotowe J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.