wtorek, 20 maja 2014

Koktajl truskawkowo-waniliowy z dodatkiem kakao

Ja już dziś z samego rozpoczęłam tegoroczny sezon na truskawki. Wielka moc tkwi w tym owocu więc nie wahajcie się jeść truskawek jak najwięcej :) co takiego dobrego zawierają? Przede wszystkim są bogate w witaminę C i mają jej więcej niż cytrusy. Są także dobrym źródłem potasu, wapnia, magnezu, fosforu, jak również błonnika. Są uznawane za owoce dietetyczne, a zawarta w nich bromelina rozkłada białko pokarmowe i przyspiesza spalanie tłuszczów. Z racji tego, że truskawki regulują zawartość wody w tkance tłuszczowej, poleca się ich jedzenie w walce z cellulitem. 



Składniki:
  • 20 dkg truskawek
  • 1 serek homogenizowany waniliowy
  • 1 płaska łyżka kakao
Przygotowanie:

Jak to bywa z koktajlami, przygotowanie jest zazwyczaj proste :) Obrane z listków i umyte truskawki zmiksowałam przy użyciu blendera z serkiem waniliowym i kakao. Pyszny i zdrowy koktajl gotowy.

2 komentarze:

  1. No i poco kupować owocowe serki/jogurty jak można samemu zrobić takie cudo, a przy tym mieć świetną zabawę :)))))))))

    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdrowe i smaczne drugie śniadanko jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.