czwartek, 29 maja 2014

Zielony sok z pietruszki, kiwi i gruszki

Było pięknie i słonecznie, teraz pogoda troszkę spłatała nam figla, a tym samym wzrosło ryzyko przeziębieniowe. Mnie również dopadł ból gardła, ale zamierzam walczyć, by nie dopadło mnie żadne przeziębienie. Od razu pomyślałam o zasileniu organizmu w dużą dawkę witaminy C. Robiłam już podobny sok, tym razem oprócz natki pietruszki, dodałam gruszkę i kiwi.

Składniki:
  • 1 szklanka natki pietruszki
  • 1 szklanka wody (może być gazowana lub kokosowa)
  • 1 dojrzała gruszka
  • 1 kiwi
  • 1 łyżka cytryny

Przygotowanie:

Umytą natkę pietruszki pokroiłam drobno i wrzuciłam do blendera, dodałam obrane i pokrojone drobno gruszkę oraz kiwi. Dodałam sok z cytryny i zalałam szklanką wody. Wszystko zmiksowałam blenderem. Sok przelałam jeszcze przez sitko, by łatwiej się go piło, ale oczywiście pozostały miąższ również zjadłam :)



Dania na zimno - czyli co jeść w upalne dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.