sobota, 3 maja 2014

Kakaowa kasza jęczmienna na śniadanie

Dziś przedstawiam kolejny sposób na wykorzystanie kaszy jęczmiennej podczas porannego śniadania. Ta wersja jest chyba jeszcze lepsza od wczorajszej i z pewnością równie pożywna. Polecam!



Składniki:
  • 30 gram kaszy jęczmiennej (1/3 woreczka)
  • 0,5 szklanki mleka
  • 1 łyżka miodu
  • 1 łyżeczka kakao
  • 1 łyżka uprażonych na patelni płatków migdałów
Przygotowanie:

Jeżeli nie macie ugotowanej kaszy i uprażonych migdałów, to oczywiście powinniście zacząć od tego. Ja miałam pozostałości z wcześniejszych dań więc i moja praca była ułatwiona. Zaczęłam od wstawienia mleka w małym garnuszku i dodaniu do niego kaszy. Od razu dodałam także miód i kakao i gotowałam przez 2-3 minuty. Przelałam do miseczki i posypałam płatkami migdałów, śniadanie gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.