czwartek, 1 maja 2014

Owsiano-kakaowe ciasto bananowe

Weekend majowy nadszedł więc zaszalałam w kuchni przyrządzając zdrowe ciasto bananowe. Zamiast mąki pszennej użyłam mąki i płatków owsianych. Aby ciasto nabrało lekko czekoladowego smaku, dodałam odrobinę gorzkiego kakao. Ciasto wyszło naprawdę delikatne i smaczne.



Składniki:
    Zdrowe fingerfoodNa majówkę
  • 5 bananów
  • 1 szklanka mąki owsianej
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 2 jajka
  • 1/3 łyżeczki stewii
  • 1 opakowanie serka homogenizowanego naturalnego
  • 0,5 szklanki płatków migdałowych
  • 2 łyżki gorzkiego kakao
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka kardamonu
  • 4 łyżki masła kokosowego

Przygotowanie:

Piekarnik nastawiłam na 180 stopni. Obrane banany zmiksowałam za pomocą blendera. Jajka wymieszałam trzepaczką z rozpuszczonym masłem kokosowym i serkiem waniliowym. Następnie dodałam do bananów i wszystko wymieszałam. W drugiej misce wymieszałam wszystkie suche składniki i połączyłam z wcześniejszą masą bananową. Ponownie wszystko wymieszałam. Masę wyłożyłam na blachę pokrytą papierem do pieczenia, wyrównałam wierzch i włożyłam do piekarnika. Ciasto powinno być gotowe po około 50-60 minutach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.