czwartek, 22 maja 2014

Owsianka z musem czekoladowo-truskawkowym

Jak pewnie zauważyliście, lubię rozpoczynać dzień od pożywnych śniadań, często w postaci owsianek. Dają mi one dużo poweru i mobilizacji na cały dzień, a przy okazji są naprawdę dobre w smaku i zjadam je z dużą chęcią. Nie zapominajcie wykorzystywać przy takich daniach jak najwięcej owoców sezonowych, gdyż zawierają tyle cennych składników, że szkoda omijać je w codziennej diecie. Na dziś zaproponowałam owsiankę z otrębami żytnimi z dodatkiem truskawek oraz gorzkiej czekolady.



Składniki:
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • 2 łyżki otrębów żytnich
  • 1 łyżka mielonego siemienia lnianego
  • 2 łyżki miodu
  • 20 dkg truskawek
  • 4 kostki czekolady gorzkiej z dużą zawartością kakao

Przygotowanie:

Płatki, otręby i siemię lniane zalałam wrzątkiem nieco ponad poziom ich wysokości i odstawiłam na 2 minuty. Czekoladę zmieliłam w rozdrabniaczu i zmiksowałam blenderem z truskawkami i jedną łyżką miodu. Do nasiąkniętych wodą płatków i otrębów dodałam pozostałą łyżkę miodu, wymieszałam a na wierzch polałam przygotowany mus z truskawek i czekolady. Ozdobiłam truskawkami i pyszna owsianka była już gotowa do spożycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.