poniedziałek, 26 maja 2014

Mrożony koktajl z jogurtu i pistacji

Jeżeli potrzebujesz orzeźwienia to mój dzisiejszy pomysł jest idealny dla Ciebie. Przygotowałam szybki mrożony koktajl jogurtowy z dodatkiem zmielonych pistacji.


Składniki:
  • 350 gram gęstego jogurtu naturalnego (może być typu greckiego)
  • 1 łyżeczka miodu
  • 0,5 szklanki obranych z łupinek pistacji

Przygotowanie:

Pistacje zmieliłam za pomocą rozdrabniacza i zmiksowałam z jogurtem naturalnym oraz miodem w blenderze. Wstawiłam jogurt w plastikowej miseczce do zamrażalki. Deser był gotowy po około 1,5 godzinie, ja zjadłam go nieco wcześniej, ale nie mogłam się doczekać więc był jeszcze dość rzadki J Jeżeli lubicie bardziej słodkie koktajle to oczywiście dodajcie więcej miodu, mi osobiście wystarczyła 1 łyżeczka.

1 komentarz:

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.