sobota, 26 kwietnia 2014

Ciasteczka owsiane z czekoladą

Każdemu raz na jakiś czas przychodzi ochota na coś słodkiego, tym bardziej, jeżeli prowadzi się aktywny tryb życia, organizm domaga się, by wspomóc go jakąś odrobiną czekolady J Ja postawiłam na ciasteczka owsiane z dodatkiem gorzkiej czekolady. Gorąco polecam, bo są przepyszne!



Składniki:
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 1 jogurt naturalny
  • 0,5 szklanki pokrojonej na małe kawałeczki gorzkiej czekolady
  • 2 jajka
  • 2 łyżki miodu
Zdrowe fingerfood
Przygotowanie:

Piekarnik rozgrzałam do 180 stopni. Jogurt naturalny wymieszałam trzepaczką z jajkami i miodem. Dodałam płatki owsiane oraz czekoladę i ponownie wymieszałam składniki. Łyżką formowałam placuszki i układałam na wyłożonej papierem do pieczenia blasze. Placuszki były gotowe po 20-25 minutach. 

4 komentarze:

  1. Ten jeden jogurt naturalny ma ile gram? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, prosty przepis :) Aż prosi się o wykonanie :) Jednak mam pytanie - jaka ilość jogurtu naturalnego ma być użyta? ( wiem, że jeden jogurt ale chodzi mi o wielkość - czy ma być małe czy duże opakowanie, a najlepiej jakby ilość tego składnika była podana w gramach)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.