sobota, 5 kwietnia 2014

Krem z selera naciowego z jabłkiem

Dziś zachęcam do zrobienia kremu z selera naciowego. Warzywo to jeszcze rzadko króluje na polskich stołach, a szkoda, bo zawiera wiele cennych minerałów. Choć wygląda na niepozorne, to zawiera aż dwa razy więcej witaminy C niż niektóre cytrusy. Szczególnie polecany jest osobom z wysokim ciśnieniem i chorymi stawami, ale także tym, którzy planują zrzucić kilka zbędnych kilogramów.



Składniki:
  • Włoszczyzna
  • Seler naciowy (8 łodyg)
  • Jabłko
  • Sól himalajska, biały pieprz, imbir, curry
Przygotowanie:

Z włoszczyzny przygotowałam wywar, lecz warzywa zostawiłam w środku tak, aby krem był bardziej wartościowy. Do jeszcze gotującego się wywaru dodałam obrane i pokrojone jabłko, a następnie pokrojony w prążki seler naciowy. Wszystko gotowałam około 15 minut i przyprawiłam. Zupę odstawiłam na kilkanaście minut, po czym zblendowałam składniki. Krem gotowy J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.