czwartek, 17 kwietnia 2014

Grillowany banan z sosem jogurtowo-cynamonowym

Często zniechęcamy się do przygotowania samemu potraw, zakładając, że ich przyrządzenie będzie trwało długo, a do tego może się nie udać. Nie bardziej mylnego. Dziś przygotowałam banana grillowanego w skórce z sosem jogurtowo-cynamonowym. Taką przekąskę można zrobić naprawdę szybko, a przy okazji jest naprawdę dobra. Wnętrze banana rozpływa się w ustach, spróbujcie, a sami się o tym przekonacie J



Składniki:
  • 1 banan
  • 0,5 małego jogurtu naturalnego
  • 1 łyżka suszonej żurawiny
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
  • Szczypta kardamonu
  • Kilka listków bazylii
Przygotowanie:

Rozgrzałam na ogniu patelnię grillową i położyłam na niej całego banana ze skórką. Grillowałam aż skórka banana zrobiła się całkowicie czarna. Sos przygotowałam w międzyczasie, wystarczyło dobrze wymieszać jogurt naturalny z cynamonem i kardamonem. Gdy banan był ugrillowany przekroiłam wzdłuż jego górną skórkę, by widoczne było jego wnętrze. Polałam przygotowanym sosem jogurtowym, posypałam żurawiną i listkami bazylii. Przekąska była już gotowa. Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.