niedziela, 27 kwietnia 2014

Omlet owsiany z czekoladą

Niedzielę czas zacząć, zacząć oczywiście od wartościowego i dobrego śniadania. Dziś czeka mnie bardzo aktywny dzień więc rozpoczęłam go od przygotowania omletu opartego na płatkach owsianych i gorzkiej czekoladzie. Szczerze polecam!



Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 2 jajka
  • 4 kostki gorzkiej czekolady starte na tarce
  • 1 łyżeczka mąki owsianej
  • 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • Masło klarowane do smażenia
  • 1 opakowanie waniliowego serka homogenizowanego (opcjonalnie)

Przygotowanie:

W pierwszej kolejności zalałam wrzątkiem płatki owsiane (do poziomu ich wysokości). Odstawiłam na 2-3 minuty. W drugiej misce wymieszałam startą czekoladę z mąką owsianą i proszkiem do pieczenia, dodałam jajka. Następnie dodałam nasiąknięte wodą płatki i wszystko raz jeszcze wymieszałam. Na patelni rozgrzałam masło klarowane i przelałam całą masę. Omleta smażyłam pod przykrywką i po zarumienieniu z jednej strony, przełożyłam na drugą. Śniadanie gotowe, najlepiej smakuje z serkiem homogenizowanym waniliowym, który nada omletowi trochę słodyczy J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.