czwartek, 10 kwietnia 2014

Kasza manna w napoju migdałowym z dodatkiem musu z kiwi

Zapowiada się kolejny energiczny dzień, a tym samym zaczynam go od pożywnego śniadania. Moja miseczka wypełniła się dziś kaszą manną gotowaną na napoju migdałowym. Jako dodatek zastosowałam zmiksowane kiwi.



Składniki:
  • 1,5 szklanki napoju migdałowego
  • 5 łyżek kaszy manny
  • 1 kiwi
  • 1,5 łyżki miodu
Przygotowanie:

Napój migdałowy wlałam do małego garnka, by się zagotował. W międzyczasie zblendowałam jedno kiwi wraz z 0,5 łyżki miodu na gładką masę. Gdy napój migdałowy zaczął się gotować, dodałam do niego kaszę manną i energicznie mieszałam, by nie powstały grudki. Dodałam jeszcze łyżkę miodu, po czym gotowałam jeszcze około 1 minuty. Kaszka gotowa, wystarczy przelać ją do miski i polać musem z kiwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.