wtorek, 29 kwietnia 2014

Kokosowe smoothie z bananem i kawą zbożową

Dziś dopadła mnie ochota na nietypowe połączenie bananów, kawy zbożowej i wody kokosowej. Wszystko połączyłam w jeden sok i podałam mocno schłodzone. Świetne orzeźwienie!




Składniki:
    Na majówkę
  • 1 szklanka wody kokosowej
  • 1 szklanka zaparzonej i schłodzonej kawy zbożowej
  • 1 banan
  • Lód

Przygotowanie:

Zaczęłam od zaparzenia kawy zbożowej, tak by mogła całkowicie wystygnąć. Następnie wlałam do wysokiego pojemnika wodę kokosową, kawę zbożową i pokrojonego na kawałki banana. Zmiksowałam składniki za pomocą blendera i wstawiłam do lodówki. Można oczywiście dodać kostki lodu i wypić szybciej :)

2 komentarze:

  1. A skad wziac wode kokosowa? Kupuje sie, czy mozna samemu zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w sklepie ze zdrową żywnością, ale widziałam też w sieciowych małych marketach. Co ciekawe, wodą kokosową można zastąpić napoje izotoniczne, zawiera wiele witamin i jest całkowicie naturalna.

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.