sobota, 26 kwietnia 2014

Kokosowe smoothie ze szpinakiem i pomarańczą

Jeżeli macie ochotę na pyszny, orzeźwiający napój, to z pewnością moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu J Potrzebujecie tylko garść szpinaku, wodę kokosową i wybrane przez Was owoce. Ja zdecydowałam się na pomarańcza, ale równie dobrze możecie wypróbować truskawki, mango, kiwi itp.


Składniki:
  • 1 szklanka wody kokosowej
  • 1 szklanka liści świeżego szpinaku
  • 1 szklanka pokrojonych owoców: kiwi/pomarańcze/truskawki/jagody/mango

Przygotowanie:

Wszystkie składniki zmiksowałam za pomocą blendera, przelałam przez sitko i właściwie praca nad smoothie zakończona J Oczywiście najlepiej smakuje dobrze schłodzone więc albo możecie odczekać wkładając na jakiś czas napój do lodówki, albo wrzućcie do środka kilka kostek lodu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.