sobota, 5 kwietnia 2014

Migdałowy koktajl z truskawek

W oczekiwaniu na sezon truskawkowy, postanowiłam użyć mrożonych owoców, by zrobić swój ulubiony koktajl truskawkowy. Zamiast pożytkować się jogurtem naturalnym, tym razem użyłam napoju migdałowego. 



Składniki:
  • Opakowanie mrożonych truskawek (oczywiście można użyć świeżych)
  • 1 szklanka napoju migdałowego
  • 1 łyżka miodu
Przygotowanie:

Rozmroziłam truskawki i razem z pozostałymi składnikami zmiksowałam przy użyciu blendera na gładką masę. Taki koktajl uwielbiam najbardziej, a zbliżający się okres na truskawki, z pewnością przyniesie wiele pomysłów, by użyć tych smakowitych owoców. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.