poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Pieczone ziemniaczki z suszonymi pomidorkami

Mój smak na pieczone ziemniaki jeszcze nie minął, a zatem przedstawiam kolejny pomysł na ich przyrządzenie. Tym razem połówki ziemniaków piekłam wraz z suszonymi pomidorami z dodatkiem oregano i czosnku.



Składniki:
  • 4 średnie wielkości ziemniaki
  • 8 kawałków suszonych pomidorów z zalewy
  • 2 ząbki czosnku
  • Sól himalajska, oregano
Przygotowanie:

Rozgrzałam piekarnik do 180 stopni. Wszystkie ziemniaki dobrze umyłam, obrałam i przekroiłam wzdłuż na pół. Każdy z ziemniaków posmarowałam odrobiną czosnku i posypałam przyprawami. Na każdej połówce położyłam jeden kawałek suszonego pomidora i zawinęłam połówki w folię aluminiową (oddzielnie). Ułożyłam na blasze i piekłam około 45 minut, aż ziemniaki lekko zmiękły. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.