piątek, 18 kwietnia 2014

Dietetyczna pasta z wędzonej makreli

Wielkimi krokami zbliżają się święta więc zanim ogarnie nas szał jedzenia nie tylko dietetycznych rzeczy, warto zadbać o to, by chociaż wcześniej żołądek dostał w prezencie coś dobrego i zdrowego. Ja postawiłam dziś na łatwą w przygotowaniu lekką pastę z wędzonej makreli. Polecam szczególnie do ciemnego pieczywa.


Składniki:
  • 1 makrela
  • 1/3 kostki białego twarogu
  • 0,5 opakowania małego jogurtu naturalnego
  • 0,5 małej cebulki czerwonej
  • Świeży szczypiorek/rzodkiewka/ogórek
  • Szczypta pieprzu czosnkowego
Przygotowanie:

Z makreli wyjęłam ości ( w miarę możliwości J ) i wrzuciłam do miski, dodałam biały twarożek, jogurt naturalny oraz posiekaną cebulkę. Posypałam pieprzem czosnkowym i wszystko razem zblendowałam na gładką masę. Pastę jadłam z ciemnym chlebkiem, polecam jako dodatek świeżą rzodkiewkę, ogórka lub szczypiorek.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię pastę z makreli, często robię. Choć z twarogiem nigdy u mnie nie gościła. Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.