sobota, 12 kwietnia 2014

Koktajl w wielu kolorach

Ostatnio bardzo owocowo i kolorowo zrobiło się w mojej kuchni. Tym razem, aby pozytywnie rozpocząć ładnie zapowiadający się weekend, proponuję owocowo-jogurtowy koktajl w wielu kolorach. Mi ślinka cieknie na sam widok, a po szybkim skosztowaniu już wiem, że szybko powtórzę to samo dzieło.



Składniki:
  • 1 dojrzałe mango
  • 2 dojrzałe kiwi
  • 8 truskawek
  • 1 mały jogurt naturalny
  • 1,5 łyżki miodu
  • Szczypta kardamonu
Przygotowanie:

Każde z owoców przyrządzałam oddzielnie. Mango i kiwi obrałam i pokrojone włożyłam do oddzielnych pojemników. Truskawki również pokroiłam na mniejsze kawałki i włożyłam do trzeciego pojemnika. Do każdego z pojemników dodałam po 0,5 łyżki miodu i zblendowałam, tak by powstały trzy różne musy owocowe. Do wysokiej szklanki wlewałam warstwami kolejno: mus z mango, jogurt, mus z truskawek, mus z kiwi, jogurt. Oczywiście wybór kolejności i liczby warstw należy do Was, ja użyłam niewielkiej szklanki więc starczyło na pięć warstw.Wierzch posypałam szczyptą kardamonu. Polecam, bo smakuje tak samo ładnie jak wygląda J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.