wtorek, 8 kwietnia 2014

Jagodowa owsianka z twarożkiem

Kilka dni bez owsianki i już zatęskniłam :) Dziś w wersji z białym twarogiem, jogurtem naturalnym i moim ulubionym dżemem jagodowym. 



Składniki:
  • 4 łyżki płatków owsianych
  • 0,5 opakowania twarogu półtłustego
  • 0,5 opakowania jogurtu naturalnego
  • 1-2 łyżki dżemu jagodowego nisko-słodzonego (oczywiście mogą to być też owoce)
Przygotowanie:

Płatki owsiane zalałam wrzącą wodą do poziomu ich wysokości i odstawiłam na jedną minutę, by wchłonęły jak najwięcej wody. W drugiej miseczce widelcem rozgniotłam biały twaróg i dodałam do niego jogurt naturalny, wymieszałam. Gdy płatki wchłonęły wodę, na wierzch położyłam przygotowany twaróg z jogurtem, a na górze dodałam dwie łyżki dżemu jagodowego. Oczywiście trzeba pamiętać, że dżem ma sporo cukru i nie można z nim przesadzać. Spokojnie można go zastąpić świeżymi owocami z łyżką miodu. Jak tylko pojawią się leśne owoce sezonowe, z pewnością wejdą w skład moich owsianek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.