czwartek, 24 kwietnia 2014

Szybkie Caprese

Czy wy też po świętach macie ochotę na coś delikatnego i lekkiego? Jeżeli tak to polecam stary, sprawdzony przepis na sałatkę Caprese.



Składniki:
  • 1 pomidor malinowy
  • 6 małych kuleczek mozzarelli
  • Kilka listków świeżej bazylii
  • 1 łyżka oliwy
  • 0,5 łyżki octu balsamicznego
  • 0,5 łyżki miodu
  • Szczypta oregano, szczypta soli himalajskiej

Przygotowanie:

Pomidora pokroiłam w plasterki, to samo zrobiłam z kuleczkami mozzarelli. Listki świeżej bazylii opłukałam i osuszyłam. Na plastry pomidorów położyłam mozzarellę i listki bazylii. Oliwę wymieszałam z octem balsamicznym, miodem, solą i oregano i polałam sałatkę. Szybka sałatka gotowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.