sobota, 5 kwietnia 2014

Słoneczne sadzone

Każde danie oprócz odpowiedniego smaku powinno też dobrze wyglądać. Ważne jest to przede wszystkim dla osób, które mają trudności z przekonaniem się do zdrowego jedzenia - w końcu w pierwszej kolejności jemy wzrokiem :) Poniżej jeden z najprostszych przykładów na to, że śniadanie może wyglądać atrakcyjnie, być łatwe w przygotowaniu, a przy okazji bardzo dobrze smakować.





Składniki:
  • 2 jajka
  • 2 krążki papryki dowolnego koloru
  • masło klarowane do smażenia
  • sól morska 
  • szczypiorek do ozdoby
Przygotowanie:

Właściwie wszystko widać na zdjęciu :) Na rozgrzanej patelni roztopiłam klarowane masło i położyłam dwa krążki papryki, do środka dodałam po jajku i lekko posoliłam. Smażyłam pod przykrywką, aż białko w jajku się ścięło. Dla ozdoby posypałam z wierzchu szczypiorkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.