czwartek, 3 kwietnia 2014

Marchewkowa przekąska z ryżem

Dziś z uwagi na bardzo ograniczoną ilość czasu, zdecydowałam się na szybką, bezmięsną przystawkę, choć równie dobrze może ona stanowić część większego posiłku, gdy połączymy ją np. z grillowanym kurczakiem.



Składniki:
  • 100 g ryżu białego
  • 2 marchewki
  • 1 cebulka
  • sól himalajska, pieprz czarny
  • 2 szklanki wody
Przygotowanie:

Ryż ugotowałam zgodnie z przepisem na opakowaniu. Pokroiłam cebulkę i w drugim garnku podsmażyłam ją aż osiągnęła złocisty kolor. Dodałam pokrojoną w talarki marchewkę i smażyłam jeszcze kilka minut, po czym dodałam wodę i dusiłam warzywa pod przykrywką aż marchewka zrobiła się miękka. Dosypałam sól himalajską i pieprz, wymieszałam składniki. Zestawiłam sos z ognia i odczekałam jeszcze kilka minut, po czym zblendowałam wszystko. Sosik idealnie pasuje do białego ryżu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.