wtorek, 1 kwietnia 2014

Jabłkowy sok z natki pietruszki

Jako dodatek do codziennego menu dziś proponuję witaminy zebrane w jednej szklance zielonego soku z pietruszki.



Składniki:
  • 1 pęczek natki pietruszki
  • 1 soczyste jabłko
  • 2 łyżki syropu z agawy
  • 3 łyżki soku z cytryny
  • 1 szklanka mineralnej wody niegazowanej
Przygotowanie:

Obrałam jabłko i pokroiłam na mniejsze kawałki. Razem z natką pietruszki wrzuciłam do blendera i dodałam pozostałe składniki. Wszystko dokładnie zmiksowałam blenderem i przelałam przez sitko, by został sam sok. Wstawiłam do lodówki gdyż sok najlepiej smakuje dobrze schłodzony. Życzę zdrowia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i pozwala mi się stale rozwijać. Pozdrawiam i zapraszam jak najczęściej.